יום 3 – יום העצמאות ההודי

הודים על הגג

icon-car.pngKML-LogoFullscreen-LogoQR-code-logoGeoJSON-LogoGeoRSS-LogoWikitude-Logo
מיין באזאר

loading map - please wait...

מיין באזאר 28.641043, 77.212708

שוב קמתי ב10 בבוקר, התקלחתי ועלילתי לגג לראות את העפיפונים. אם חשבתי שאתמול היו הרבה עפיפונים היום היה פי 10! כל הגגות מלאים ילדים עם העפיפונים שלהם. פתאום ילד קורא לי , הוא עומד על הגג של המרפסת הנקודה הכי גבוהה בבניין ומסמן לי לעלות למעלה ולצלם משם. עליתי למעלה ומשם, כל דלהי פרוסה מתחתי. 360 מעלות של ילדים על הגגות מעיפים עפיפונים, נשים תולות כביסה ואנשים שפשוט עולים להירגע בבריזה על הגג.

לאחר מכן ירדתי לרחוב לאכול ארוחת בוקר במסעדה הקבועה. אחרי ששבעתי נסעתי למוזיאון הלאומי שגם הוא היה סגור (למרות שנהג המונית אתמול אמר לי שיהיה פתוח.(*לא להאמין לנהגי מוניות הודים) והוא הציע לקחת אותי למקדש Birla, במקדש היו פסלים צבעוניים של אלים לבושים בסארי והמתפללים הגיעו עם מנחות של פירות ופרחים והתפללו ליד הפסלים. חלק מהאנשים פשוט ישבו או שכבו על ריצפת השיש של המקדש ונחו.

שיצאתי מהמקדש הבנתי שאין מה לעשות יותר היום כי הכל סגור וחזרתי למלון לשבת בגג ולצפות בילדים והמבוגרים מעיפים יחד את העפיפונים.